Winkelbeoordeling en teamavond

Dit zijn de aandachtspunten:
  • Contactfase (begroeting en aanspreken)
  • Onderzoeksfase (wat wil de klant?, Hoe kan ik helpen?)
  • Presentatie en advies
  • Productkennis
  • Afrekenen en afsluiting
  • Omgang met evt. Spaarsysteem
  • Algemene houding van uw medewerkers
  • Uiterlijke verzorging en bedrijfskleding
Hoe klantgerichtheid en deskundig is uw winkelteam? Een mystery-shopper van Beko Advies brengt dit feilloos aan het licht. Op basis van deze beoordeling kunt u de klantbeleving effectief verbeteren en de verkoop stimuleren.

Alsof hij of zij een doodnormale klant is, bezoekt een professionele mysteryshopper uw winkel op een willekeurig of vastgesteld moment. Op basis van uw wensen en aanwijzingen, maar zeker ook vanuit onze ervaring, wordt het optreden van uw verkoopteam beoordeeld. Wij maken ons niet bekend (anders dan bij de Winkelscan).

Concrete verbeterpunten

Binnen vijf werkdagen na ons bezoek ontvangt u een schriftelijke uitwerking van het verkoopgesprek, inclusief concrete verbeterpunten. U vindt ook cijfers voor de volgende onderdelen:
  • Algemeen gevoel bij het verkoopgesprek
  • Uiterlijke verzorging en bedrijfskleding
  • Sfeer in de winkel
  • Begroeting en afsluiting
  • Afrekenen en afsluiting
  • Productkennis
  • Actieve verkoophouding
  • Afrekenen, kassabon, spaarsysteem
Alle bijzonderheden die tijdens deze mysteryshop bezoeken aan het licht komen worden in een teamavond met uw winkelmedewerkers besproken en samen komen we tot een verbeterplan om de gastvrijheid in de winkel te optimaliseren.

Meer informatie
KLIK HIER om meer informatie aan te vragen.