Snel naar
- Management
- Verkooptechniek
- Winkelscan
- BHV trainingen
Winkelbeoordeling en teamavond
Dit zijn de aandachtspunten:
Hoe klantgerichtheid en deskundig is uw winkelteam? Een mystery-shopper van Beko Advies brengt dit feilloos aan het licht. Op basis van deze beoordeling kunt u de klantbeleving effectief verbeteren en de verkoop stimuleren.- Contactfase (begroeting en aanspreken)
- Onderzoeksfase (wat wil de klant?, Hoe kan ik helpen?)
- Presentatie en advies
- Productkennis
- Afrekenen en afsluiting
- Omgang met evt. Spaarsysteem
- Algemene houding van uw medewerkers
- Uiterlijke verzorging en bedrijfskleding
Alsof hij of zij een doodnormale klant is, bezoekt een professionele mysteryshopper uw winkel op een willekeurig of vastgesteld moment. Op basis van uw wensen en aanwijzingen, maar zeker ook vanuit onze ervaring, wordt het optreden van uw verkoopteam beoordeeld. Wij maken ons niet bekend (anders dan bij de Winkelscan).
Concrete verbeterpunten
Binnen vijf werkdagen na ons bezoek ontvangt u een schriftelijke uitwerking van het verkoopgesprek, inclusief concrete verbeterpunten. U vindt ook cijfers voor de volgende onderdelen:- Algemeen gevoel bij het verkoopgesprek
- Uiterlijke verzorging en bedrijfskleding
- Sfeer in de winkel
- Begroeting en afsluiting
- Afrekenen en afsluiting
- Productkennis
- Actieve verkoophouding
- Afrekenen, kassabon, spaarsysteem
Meer informatie
KLIK HIER om meer informatie aan te vragen.
Sluiten
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
SluitenGeef aan welke nieuwsbrieven van Beko Coöperatie of de Beko-bedrijven u wilt ontvangen.