Mysteryshopper

Dit zijn de aandachtspunten:
  • Verkoopgesprek
  • Actieve houding verkoopmedewerker
  • Uitstraling winkel binnen- en buitenzijde
  • Productpresentatie
  • Category management
  • Verlichting
  • Prijskaarten
  • Communicatie aanbiedingen/nieuwe producten
  • Specialiteiten
  • Omgang met spaarsystemen
  • Proeven en toonbankverkoop
  • Hygiëne
Wilt u weten hoe uw winkel en uw verkoopmedewerkers wérkelijk presteren? Met de winkelscan van Beko Advies krijgt u een complete, onafhankelijke beoordeling met doelmatige verbetertips.

Eén van onze professionele winkelkenners bezoekt op een willekeurig of vastgesteld moment uw winkel. Hij of zij doet zich voor als een gewone klant. Tijdens het verkoopgesprek wordt uw winkelpersoneel getest, eventueel op basis van een briefing die u vooraf kunt geven.

All-round beoordeling

Daarna ontmaskert de mystery guest zich (anders dan bij de Winkelbeoordeling en teamavond). Samen met uw verkoopmedewerkers beoordelen we uw winkel en maken we foto's. Uw winkel, het klantcontact en de verkoopprestatie van uw team worden beoordeeld, wat resulteert in een overall eindcijfer.

Toelichting en handvatten

Binnen tien werkdagen na ons bezoek ontvangt u een schriftelijke rapportage. Onze bedrijfsadviseur geeft u telefonisch toelichting. Naast de mooie spiegel die u en uw personeel krijgt voorgeschoteld, krijgt u praktische handvatten om meer resultaat te halen uit uw winkel en/of klantcontact. Deze kunt u zelf oppakken of met behulp van uw Beko Advies bedrijfsadviseur.

Meer informatie
KLIK HIER om meer informatie aan te vragen.