Mystery Shopping Horeca
onafhankelijk en objectief beeld van uw horecagelegenheid

Wilt u weten hoe uw zaak en medewerkers werkelijk presteren? Met de Mystery Shopping Daghoreca van Beko Advies krijgt u een complete, onafhankelijke beoordeling met doelmatige verbetertips.

Doelstelling

Door verbeterde klantbeleving uw klanttevredenheid verhogen en commerciële kansen benutten.

Voor wie?

Ondernemers met een horecagelegenheid in daghoreca zoals ontbijtrestaurant, bakerycafé, lunchroom of croissanterie.

Mystery Shopping Daghoreca

Eén van onze professionele mystery guests bezoekt op een willekeurig of door u vastgesteld moment uw horecagelegenheid. Hij of zij doet zich voor als een gewone gast. Tijdens het bezoek worden uw medewerkers beoordeeld, eventueel op basis van een briefing die u vooraf kunt geven. Uw zaak, het klantcontact en de prestatie van het team worden beoordeeld, wat resulteert in een overall eindcijfer. U ontvangt een rapportage met praktische handvatten om meer resultaat te halen uit uw horecagelegenheid en/of klantcontact.

  • - Uitstraling van uw zaak aan binnen- en buitenzijde pand
  • - Gastvrijheid en productkennis van uw medewerkers
  • - Zichtbare hygiëne en algemene indruk van uw zaak
  • - Menukaarten en communicatie-uitingen
  • - Presentatie van uw dranken en gerechten

  • Interesse?

    Neem voor meer informatie contact op met Beko Advies: 088 20 23 200. Ad Visser kan u er alles over vertellen.